Máme toho spoustu :-)

7 737 hráčů

Finanční gramotnost moderně, jednoduše a za pomocí hry - to byla Tajuplná cesta, kterou jsme pro dospívající připravili. A na čem byla postavena?

Milenials plánují brigády a neváhají na ně vyrazit i do ciziny. Patří mezi ně i Bruno, který si zvolil Londýn. Výprava za zkušeností i výdělkem otestovala jeho schopnosti poradit si v nečekaných situacích - hned po příjezdu se totiž ocitl bez prostředků, nedařilo se mu spojit s londýnským kamarádem, kde měl bydlet, a domluvená brigáda také vypadala jinak… Brunova Tajuplná cesta dopadla nakonec úspěšně, na cestu s ním se vydalo 7 737 hráčů.

7 let Dámského investičního klubu

Dámský investiční klub ČS oslavil své 7. narozeniny. Klub nabízí svým členkám znalosti v oblasti financování a investování a současně nabízí prostor pro networking.

Své sedmé narozeniny oslavil Dámský investiční klub České spořitelny (DIK). Zájem o investice přivedl od založení klubu mezi jeho členky už téměř 2 900 dam, mezi nimiž jsou například manažerky, podnikatelky či novinářky z celé České republiky. Tři čtvrtiny z nich jsou zároveň klientkami České spořitelny, měsíčně přibývá v průměru 17 nově registrovaných členek. Mezi členkami má nejpočetnější zastoupení věková kategorie 40 až 50 let.

Velká část členek DIKu jsou také aktivní investorky: 45 % dam pravidelně investuje, a to převážně do konzervativních instrumentů: nejčastěji do dluhopisů a dluhopisových fondů či peněžního trhu (82 % z celkového objemu jejich investic). Zbytek pak tvoří investice do akcií (15 %) a zhruba
3 % připadají stále na alternativní investice, např. nemovitostní trh.

„Investování pro mě dřív bylo vlastně španělskou vesnicí a tak nějak přirozeně jsem k němu měla úctu a sledovala úspěchy jiných zpovzdálí. Díky rozhovorům s jinými investorkami a spoustě praktických informací ze setkání DIKu jsem postupně svůj strach překonala a do investování se také vrhla. Stále ale platí, že patřím spíš mezi konzervativní a velmi opatrné investory. Pro mou poradkyni to musí být celkem fuška mě k něčemu přemluvit,“ řekla Kristýna Havligerová, tisková mluvčí České spořitelny, která byla jednou z prvních členek DIKu.

Created by studio loudmark